Vai al contenuto

Recommended Posts

ANNOUNCEMENT: Operator of illegal streaming website in Italy sentenced to jail and fined

xoP21Sy.jpg

A claim filed with the Italian Tax Police by Sky Italia’s Legal Department in 2012, against the owner and maintainer of an illegal streaming website called xl-it.org has resulted in the successful prosecution and conviction of the operator of the website.
The site was streaming continuously a selection of Sky Italia’s sport channels, and was operating from the Italian city of Aosta, via a streaming server based on OVH machines The operator was also using an in-house card sharing facility to fund his activities and to extract the Sky feed needed for the streaming operation.
The person in question was also able to build a squad of accomplices that helped him in some of the tasks needed to optimise Adsense revenues for his site, one of the leading sites for illegal streaming in Italy for more than the last 18 months.
On 26th February the Tribunal of Aosta sentenced Mr. Fabio Avondoglio, responsible of the conduct mentioned above , to 8 months of imprisonment and about €10K of fines and restorations fees in favour of the claimant. All the computers used for the illegal streaming will be deleted or seized.

http://www.aapa.eu/news-and-events/announcement-operator-of-illegal-streaming-website-in-italy-sentenced-to-jail-and-fined/

Modificato da TILTaccitua

Condividi questo messaggio

Link di questo messaggio
Condividi su altri siti

adesso è tutto bloccato perchè lo psichiatra che deve fare la perizia non procede, perchè non può procedere, lo ha minacciato il tipozzo.

Modificato da er Mozzarella

Link di questo messaggio
Condividi su altri siti

AVONDOGLIO FABIO
aka severn, Acchiappa Mostri, Gesù Bambino, TILTcazzitua, mmorsetti, Beppe Grillo, Mago morsello, Aieie Brazo, er Mozzarella, mmorsacchiotto ecc

Link di questo messaggio
Condividi su altri siti

AVONDOGLIO FABIO

aka severn, Acchiappa Mostri, Gesù Bambino, TILTcazzitua, mmorsetti, Beppe Grillo, Mago morsello, Aieie Brazo, er Mozzarella, mmorsacchiotto ecc

TILTaccitua

ecc

Link di questo messaggio
Condividi su altri siti

lui dice di non essere quello nella foto

se dici così significa che anche tu sei convinto che il "facciadacazzo" è mmorselli

sì, hai ragione, comunque... qui tutti siamo convinti che facciadacazzo sia mmorselli

Link di questo messaggio
Condividi su altri siti

sì, hai ragione, comunque... qui tutti siamo convinti che facciadacazzo sia mmorselli

Ma solo uno, tra questi, ne è ossessionato da 8 anni, al punto da renderlo il fulcro di ogni suo pensiero, costante e martellante, senza sosta o pace :folle:

Quanto mi dispiace :asd:

Link di questo messaggio
Condividi su altri siti

Posso fare qualcosa per aiutarvi?

Ho visto tante cose nella mia vita, ma a voi non ce la faccio più a vedervi così. :folle: Vi prego, basta. :megalol: :megalol: :megalol:

Link di questo messaggio
Condividi su altri siti

Ma solo uno, tra questi, ne è ossessionato da 8 anni, al punto da renderlo il fulcro di ogni suo pensiero, costante e martellante, senza sosta o pace :folle:

Quanto mi dispiace :asd:

Hai ragione, facciadacazzo.

:E

Link di questo messaggio
Condividi su altri siti